خاموش شدن مایکروفر دوو حین کار

خاموش شدن مایکروفر دوو حین کار

چرا مایکروویو دوو خود به خود خاموش می‌شود؟

علت ناگهانی خاموش شدن ماکروفر دوو Daewoo

 

 

اگر مایکروفر دوو روشن می‌شود اما پس از چند ثانیه کار کردن متوقف می‌شود، با ما همراه باشید تا در ادامه دلایل بروز این مسئله را بررسی کنیم.1

1.خرابی سوئیچ‌های درب مایکروویو دوو

سوئیچ‌های درب مایکروویو باید محکم بسته شوند تا مایکروویو به درستی کار کند. اگر ماکروفر چند ثانیه کار کند و سپس خاموش شود، ممکن است سوئیچ درب دستگاه خراب یا شل شده باشد. گاهی اوقات تاب برداشتن یا گرم شدن بیش از حد سوئیچ‌های درب باعث می‌شود که مایکروویو درست کار نکند. اگر ماکروفر شما از مدل‌های دارای واشر یا مهر است باید  بررسی کنید که این قطعات نشکسته باشند.

هزینه تعمیر درب مایکروفر دوو تهران

تعویض سوئیچ‌های درب مایکروویو دوو تهران

 

 

 2.خرابی پد لمسی یا کنترل پنل مایکروفر دوو

برخی از مدل های مایکروویو دستگیره و صفحه دارند، در حالی که برخی دیگر دارای صفحه لمسی هستند. مایکروویوهای دارای تاچ پد از نظر فناوری پیشرفته هستند اما در مقایسه با مایکروویوهای دارای دستگیره حساس‌تر هستند. اگر مایکروویو شما به طور ناگهانی متوقف شود، ممکن است در پنل کنترل پد لمسی قطعی وجود داشته باشد.

هزینه تعمیر تاچ پد مایکروویو دوو تهران

تعویض پد لمسی مایکروفر دوو تهران

هزینه تعمیر کنترل پنل مایکروویو دوو تهران

 

3. خرابی ترانسفورمر ولتاژ مایکروویو دوو

در مایکروویو  یک ترانسفورمر فشار قوی وجود دارد که ولتاژ بالایی برای شارژ مگنترون تولید می‌کند. با شارژ مگنترون امواج مایکروویو ساطع می‌شود که از طریق موج‌بر عبور می‌کند و برای پختن یا گرم کردن غذا وارد منطقه غذا می‌شود. اگر مایکروویو برای چند ثانیه کار کند و متوقف شود، ممکن است ترانسفورمر به طور ناگهانی در مدارش قطع شده باشد.

 

4. خرابی فن خنک کننده ماکروفر دوو

یک فن در داخل مایکروویو وجود دارد که برای خنک نگه داشتن مگنترون و سایر قطعات مدار کار می‌کند. اگر مایکروویو روشن شود اما فن روشن نشود، ممکن است دستگاه به دلایل ایمنی به طور خودکار خاموش شود.

هزینه تعمیر فن مایکروویو دوو تهران

تعویض فن فابریک مایکروفر دوو تهران

 

5. گرفتگی دریچه مایکروفر دوو

مایکروویو همچنین دارای یک دریچه هوا برای خنک نگه داشتن آن است. اگر این دریچه با چربی و گرد و غبار مسدود شود، مایکروویو به درستی کار نخواهد کرد. مایکروفر درصورت داغ شدن به دلایل ایمنی به طور خودکار خاموش می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل، دریچه هوا را با یک برس تمیز کنید.

 

دلایل دیگری که مایکروویو شما برای چند ثانیه کار می کند و می ایستد ممکن است سوختن فیوز داخلی یا خرابی دیودها یا خازن‌ها باشد.

 برای تشخیص و حل مشکل مایکروویو خود با یک متخصص تماس بگیرید. گروه الو ماکروویو انواع تعمیرات تخصصی مایکروویو دوو را تضمینی و زیر نظر مهندسین زبده انجام می‌دهد.

 

تعمیر فوری مایکروویو دوو تهران

تعمیرگاه مرکزی مایکروویو دوو تهران

تعمیر ماکروفر دوو به همراه گارانتی تهران

تعویض قطعات فابریک مایکروویو دوو تهران

خرید قطعات اورجینال ماکروفر دوو تهران

 

نمایندگی مایکروفر دوو Daewoo تهران

تعمیرگاه مجاز مایکروویو دوو Daewoo تهران

تعمیرکار مایکروفر دوو تهران

تعمیرکار مجاز مایکروفر دوو تهران

تعمیرات مایکروویو دوو تهران

تعمیر مایکروویو دوو در محل تهران

تعمیر ماکروفر دوو در منزل تهران

تعمیر مایکروویو دوو در حضور مشتری تهران

تعمیرات تضمینی مایکروویو دوو تهران

عیب یابی مایکروویو دوو تهران

 

ثبت ديدگاه

error: Content is protected !!